Chiudi annunziu

U spin-off mobile di a serie Just Cause hè svelatu in un novu trailer. Pumpà l'adrenalina in i vostri vene cun azzione infinita è spessu assurda. A squadra di l'eroi principali entra in ellu in piedi nantu à i razzi sparati è finisce a so prestazione cù una splusione gigante, sparghjendu tutti i villani intornu à elli. U trailer ùn mostra micca filmati direttamente da u ghjocu, ma da u so tonu generale, pudemu indovinà chì tipu d'onda Just Cause: Mobile cavalcarà.

U spin-off mobile di a serie di successu si farà nantu à trè mappe enormi aperte, induve testerete a vostra capacità di manighjà una varietà di armi è veiculi. In u mondu apertu, puderete compie missioni laterali è sfide speciali in più di e missioni di storia, sicuru. Ma chì tipu di ghjocu ambiziosu seria senza un multiplayer propiu? Just Cause: Mobile offrirà enormi battaglie di finu à cinquanta ghjucatori contru à l'altri o missioni cooperative per squadre di mercenari di quattru persone. Un bonu bonus per i fan di a serie serà a capacità di ghjucà cum'è caratteri di ghjochi precedenti. Pudete truvà in i scarpi di Annika, Teo o Rico Rodriguez.

A storia serà prubabilmente seconda in Just Cause: Mobile, ma i sviluppatori ci anu dettu un pocu. In questu, ghjucà u rolu di unità speciale chì u scopu hè di eliminà un gruppu di mercenari. Nunda di più, nunda di menu. Just Cause: Mobile sarà liberatu nant'à i dispusitivi cù Androidin qualchì tempu durante questu annu.

U più lettu d'oghje

.