Chiudi annunziu

U ghjocu di carte Hearthstone hè statu sottumessu à una barra di critiche dapoi parechji anni. Di solitu cita a mala sperienza di i ghjucatori novi è di ritornu. Mentre i sviluppatori di Blizzard anu pruvatu à fà qualcosa nantu à a situazione annantu à l'anni, ùn hè mai statu un muvimentu abbastanza forte per quelli infelici cù u statu di u ghjocu. Tuttavia, a prossima aghjurnazione 20.0 duveria infine vince sti critichi. Videremu assai cambiamenti in u ghjocu chì deve fà Hearthstone più accessibile per tutti.

U ghjocu stessu, sicuru, ferma u listessu, ma certi formati è setti di carte seranu sottumessi à una trasfurmazioni. U cambiamentu chì probabilmente averà u più grande impattu nantu à u ghjocu hè a mudificazione di u Card Core Set. Questu rapprisenta u primu settore chì hè statu liberatu in u ghjocu in 2014. Ma annantu à l'anni, l'efficacità di e carte cuntenute cuntinuò à diminuisce. Allora i sviluppatori aghjunghjenu novi carte cù capacità migliorate è cambianu una quantità di carte più vechje per pudè mantene a putenza sempre crescente di e carte novi.

Un altru grande cambiamentu hè l'intruduzioni di u novu furmatu Classic. Serà una capsula di u tempu, destinata à tutti quelli chì ùn piacenu a direzzione di u disignu di u ghjocu versu a casualità di l'effetti. Solu e carte chì eranu in u ghjocu quandu hè stata liberata seranu dispunibili in Classic, cum'è esistevanu à u mumentu. Pudete aspittà un ghjocu aromatizatu di nostalgia è staghjunatu cù novi carte in l'aghjurnamentu 20.0 da ghjovi 25 di marzu.

U più lettu d'oghje

.