Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà rapidamente l'aghjurnamentu di sicurezza di marzu. U so ultimu destinatariu hè un telefunu chì hè menu di trè anni Galaxy Nota 9.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware N960NKSU3FUC1 è hè attualmente distribuitu in Corea di u Sud. Cum'è in u casu di l'aghjurnamenti di sicurezza passati, questu deve ancu sparghje in altri anguli di u mondu prestu - probabilmente in i prossimi ghjorni.

Novu patch di sicurità in più di e vulnerabilità chì v Androidu patched da Google, affruntendu trè sfruttamenti truvati in u chipset Exynos 990 è 16 altri "buchi" di sicurità di u dispositivu. Galaxy. Se ùn avete micca ricevutu l'aghjurnamentu, pudete verificà a so dispunibilità manualmente aprendu u menu Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

Galaxy A Nota 9 hè stata lanciata in Aostu 2018 cù Androidem 8.1 Oreo è hà ricevutu duie aghjurnamenti principali di u sistema da tandu. Attualmente u telefunu hè in esecuzione Androidper l'estensioni d'utilizatori One UI 10 basate nantu à 2.5 è sopra. Hè ancu inclusu in u calendariu di l'aghjurnamentu di sicurezza mensuale. In l'ultimi ghjorni è settimane, una larga gamma di dispositi Samsung, cumpresi i telefoni di serie, anu digià ricevutu l'ultimu patch di sicurezza. Galaxy Note 10, S10, S9 è Note 20, smartphones plegabili Galaxy Piega a Galaxy Da Fold 2, telefoni Galaxy A8 (2018), Galaxy M31 o tablette di punta Galaxy Tab S7.

U più lettu d'oghje

.