Chiudi annunziu

Ricurdativi di u presunte sensore di foto 200MP di Samsung chì si rumorea prima di questu annu? Allora avà hè apparsu in breve video teaser. Tuttavia, ùn hè ancu una "cosa vera", a cumpagnia vulia solu ricurdà ciò chì u so chipset high-end hè capaci di fà in termini di camera.

Probabilmente ùn hè micca una coincidenza chì Samsung hà publicatu u video di teaser in un momentu quandu a nova serie emblematica di OnePlus chjamata OnePlus 9 hè stata lanciata, chì in u campu di a camera attrae a cooperazione cù a famosa cumpagnia di fotografia Hasselblad.

Ricordemu chì 200 MPx hè a più alta risoluzione di una sola camera supportata da chipsets high-end snapdragon & 888 a Exynos 2100 è chì attualmente i smartphones utilizanu sensori cù una risoluzione massima di 108 MPx. U primu sensoru di foto cù una risoluzione di 108 MPx - ISOCELL Bright HMX - hè statu introduttu in 2019 è era una cullaburazione trà Samsung è Xiaomi. I smartphones Xiaomi Mi Note 10 è Note 10 Pro sò stati i primi à aduprà.

In più di u fattu chì Samsung si dice chì travaglia nantu à un sensoru 200MPx, hè ancu dettu di sviluppà un sensoru 150MPx, chì sicondu i rapporti "darreri a scena" serà assai più grande di l'isocell Bright HMX citatu. 1 inch, vale à dì 2,54 cm) è chì duverebbe ottene risultati ancu megliu in cundizioni di luce più bassu. Semu curiosi cumu u sensoru 200MPx differiscerà da ellu.

U più lettu d'oghje

.