Chiudi annunziu

Sviluppatori da King Studios si per i ghjucatori Androidavete preparatu una piacevule sorpresa. Un ghjornu prima avemu vistu a liberazione di u corridore aspittatu Crash Bandicoot: On the Run. Hè u primu ghjocu mobile cù un marsupiale previamente assuciatu fermamente à e console Playstation. A novità hà per scopu di priservà l'anni di gameplay pruvucatu da e parti di cunsola è di rende dispunibule per i ghjucatori nantu à i dispositi mobili. L'anteprima quì sottu vi dà una bona idea di ciò chì aspetta in u ghjocu.

I sviluppatori prumettenu una bona parte di divertimentu. Crash Bandicoot: On the Run duverà durà assai tempu nantu à u vostru telefunu, u ghjocu di basa hè dettu chì offre finu à centu ore di ghjocu. Re Studios in più, sò digià impegnati à aghjunghje regularmente novu cuntenutu à u ghjocu. In più di l'articuli cusmetichi (ci sò digià settanta costumi diffirenti in u ghjocu), ci saranu ancu novi livelli è principarmenti novi caratteri ghjucabili. Attualmente pudete ghjucà solu cum'è Crash o a so surella Coco.

U ghjocu appena liberatu marca a continuazione di a tendenza chì i pruprietarii di a marca da Activison cercanu di rinviviscia a gloria di Crash Bandicoot. U ghjocu mobile hè stata preceduta da a liberazione di una trilogia rimasterizzata di e prime trè parti di a serie, Crash Tag Racing rimasterizzata è una quarta parte nova. Se vulete pruvà a serie almenu nantu à u screnu di u vostru telefuninu, pudete scaricà Crash Bandicoot: On the Run da Google Play cumplettamente gratis.

U più lettu d'oghje

.