Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca l'unicu fabricatore di smartphones à accoglie un avvenimentu di lanciamentu stu mese. L'imprese Oppo è OnePlus anu prisentatu ancu e so nutizie, è una di e so megliu funzioni hè "culpa" per u giant tecnologicu coreanu.

Parlemu specificamente di i telefoni Oppo Find X3 è Find X3 Pro è OnePlus 9 Pro, chì vantanu display LTPO AMOLED cù una freccia di rinfrescante adattativa, furnita da a divisione di visualizazione di Samsung Samsung Display.

Ancu s'ellu venenu da diverse marche, tramindui Oppo Find X3 è OnePlus 9 Pro anu praticamente a stessa visualizazione. Hè un pannellu LTPO AMOLED cù una freccia di rinfrescante adattativa di 120Hz, una luminosità massima finu à 1300 nits, supportu per u standard HDR10+ è una diagonale di 6,7-inch cù una risoluzione di 1440 x 3216 px. Samsung Display avia da cunfirmà prima di sta settimana chì hè u fornitore di pannelli per i flagships sopra citati, è Oppo hà revelatu chì a visualizazione LTPO AMOLED hà permessu di riduce u cunsumu di energia finu à 46% in i novi smartphones.

Sicondu Samsung Display, hà intenzione di furnisce a so tecnulugia OLED à altri pruduttori di smartphone. Sicondu rapporti micca ufficiali di l'ultimi ghjorni, serà unu di elli Apple, chì si dice chì l'utilizanu in certi mudelli di l'iPhone 13 di questu annu.

U più lettu d'oghje

.