Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Cerchi un adattatore di carica, un caricatore di vittura, un caricatore wireless, una banca di energia o forse un cable di sincronizazione o di carica ? Allora avemu una bona nutizia per voi. Qualche ore fà, Alza hà lanciatu una vendita assai interessante di prudutti di a gamma AlzaPower, grazia à quale un considerableu soldi ponu avà esse salvatu. I prezzi di i prudutti sò cascati da decine di percentu.

Senza dubbitu, unu di i sconti più interessanti per l'utilizatori di Apple hè quellu per i cables certificati MFi Lightning. Grazie à un scontu di 23%, pudete avà uttene per menu di 200 CZK, chì hè un prezzu chì vale veramente a pena - ùn ci sò mai abbastanza cavi. In ogni casu, una quantità di altre soluzioni di cable cù varii terminali sò ancu dispunibili à sconti. Grandi sconti nantu à i caricatori di l'auto è i banche di energia sò ancu assai piacevuli, nantu à quale pudete salvà centinaie di corone. Ci hè ancu un parlante, adattatori di carica o ancu cuffie wireless. In corta, ci hè assai da sceglie.

Tuttavia, cum'è spessu u casu cù sconti simili, ponu finisce in ogni minutu. Allora s'è vo site ancu a fame di l'accessori boni, ùn ci hè certamente nunda di ritardà a compra troppu. I prezzi ponu torna rapidamente à u so livellu originale.

Pudete vede i prudutti AlzaPower à un scontu quì

U più lettu d'oghje

.