Chiudi annunziu

A rivista americana Consumer Reports, cunnisciuta per i so recensioni oggettive di u produttu, hà annunziatu i migliori smartphones di l'annu passatu. U megliu iOS divintò u telefunu è à u listessu tempu u telefunu di l'annu iPhone 12 Pro Max, u megliu smartphone cun Androidem Samsung Galaxy Nota 20 Ultra 5G.

"Ancu s'è tù iPhone 12 Pro Max costarà $ 100 di più cà u so fratellu più chjucu iPhone 12 Pro, offre un pocu di ore di vita di a batteria più longa, un display un pocu più grande è un zoom di camera 2,5x chì vi avvicina un pocu più à l'azzione cà u zoom 2x di l'iPhone 12 Pro. Per d 'altra banda, a versione Max hè considerablemente più pesante è pò esse difficiuli di utilizà cù una manu. Se i telefoni più voluminosi ùn vi cunvene micca, ricumandemu di ghjunghje à l'iPhone 12 Pro ", hà scrittu a rivista. In quantu Galaxy U Note Ultra 5G, secondu u Consumer Reports, pò avè una schermu chì hè troppu grande per alcuni, ma "u S Pen a rende più maneggevole". U telefunu hà ancu una "visualizazione degna di Netflix", secondu a rivista.

U premiu per u megliu smartphone di budget hè andatu dopu à u telefunu OnePlus North N10 5G, chì, però, ùn hà micca scappatu di critiche per a mancanza di supportu per a banda di microwave di e rete 5G. U megliu smartphone in a categuria "Best Phone for All-Day Battery Life" andò à un altru rappresentante di u fabricatore cinese - l'OnePlus Nord N100, chì dura pocu più di dui ghjorni cù una sola carica. I telefuni anu ancu fattu bè in questa categuria Samsung Galaxy A71 (43 ore) è mintuatu iPhone 12 Pro Max (41 ore).

U più lettu d'oghje

.