Chiudi annunziu

A Rocket League, digià emblematica, in quale i sviluppatori di Psyonix anu introduttu una nova disciplina sportiva di football cù vitture propulsate da razzi, hè finalmente diretta à i telefoni intelligenti. Dopu à a so liberazione in 2015, a popularità di u ghjocu hà cuminciatu à calà abbastanza rapidamente, ma attualmente ci sò tentativi di rivitalizzallu. U primu passu versu questu era a cunversione di u ghjocu à un mudellu free-to-play, u sicondu hè certamente l'annunziu di u portu mobile di Rocket League Sideswipe.

Di sicuru, ùn pudemu micca aspittà un trasferimentu cumpletu di u ghjocu da e piattaforme maiò nantu à i schermi mobili. À u primu sguardu, pudete dì da u video sopra chì tuttu u ghjocu hè cambiatu da una perspettiva di camera libera à l'azzione di vista laterale. Dopu tuttu, u cuntrollu nantu à i schermi tattili hà i so limiti, u muvimentu cumplicatu di e vitture di ghjoculi probabilmente ùn funziona micca cù una camera libera. Tuttavia, i fan di racquetball ùn perderanu i so trucchi preferiti. I sviluppatori prumettenu chì, malgradu u cambiamentu di cuntrollu è perspettiva, i stessi trucchi chì simu abituati da e versioni nantu à e piattaforme maiò fermanu in u ghjocu.

Tuttavia, i modi di ghjocu subiranu un cambiamentu. Ùn pudemu micca aspittà più battaglie di squadra di cinque omi. In Rocket League Sideswipe, puderete ghjucà sia da sola sia in coppie. I ghjucatori selezziunati ponu digià sperimentà quantu queste mudificazioni cambianu l'esperienza di ghjocu in a versione alfa di prova. Tuttavia, hè dispunibule solu in Australia è Nova Zelanda. U restu di noi duverà aspittà chì a versione completa di u ghjocu sia liberata più tardi questu annu.

U più lettu d'oghje

.