Chiudi annunziu

Una di e migliori caratteristiche di a nova camera di punta Samsung Galaxy S21 puderia ghjunghje prestu nantu à "bandiere" più vechje via un aghjurnamentu. Parlemu di a funzione di vista di u direttore, chì hè stata esclusiva à a nova serie da a so liberazione à u principiu di l'annu.

A prima serie chì puderia uttene a funzione prestu hè Galaxy S20. Almenu questu hè ciò chì l'operatore mobile T-Mobile USA hà insinuatu, chì questi ghjorni hà aghjurnatu a pagina di supportu di a serie cù struzzioni nantu à cumu utilizà a funzione. Di sicuru, ùn hè ancu dispunibule nantu à i telefoni di punta di l'annu passatu, chì suggerisce fermamente chì l'operatore hà aghjustatu queste struzzioni à a pagina prima chì l'aghjurnamentu puderia esse liberatu. Pudemu solu speculà à questu puntu quantu à quandu (se in tuttu) l'aghjurnamentu puderia esse liberatu. Estensione d'utilizatore attivata Galaxy U S20 hè ghjuntu u mese passatu è u firmware ùn includeva micca a Vista di u Direttore o altre funzioni cum'è Google Discover è Zoom Lock.

Avemu mintuatu a funzione di Vista di u Direttore in a nostra recensione Galaxy S21. Questu hè un modu di video induve tutte e camere di u telefuninu (cumprese a fronte) sò implicate in a registrazione, mentre chì hè pussibule di vede i sceni arregistrati da ognuna di elli attraversu una maghjina di vista previa (è cambià a scena clicchendu nantu à questu).

U più lettu d'oghje

.