Chiudi annunziu

Viaggiamu tutti in u tempu. Hè vera chì nimu hà ancu riesciutu à viaghjà in un locu altru ch'è u futuru, è solu à una vitezza di una seconda per seconda. In u ghjocu Cats in Time, però, stu pezzu di ussariu hà da travaglià per un pacchettu di misgi. Prestu si trovanu persi in diverse epoche storichi è serà u vostru compitu di truvà è liberà tutti.

I sviluppatori di Pine Studio anu digià sperienza cù un cuncettu simili. Cats in Time hè statu paragunatu à u generu di ghjochi di fuga induve risolve i puzziche per scappà cù successu da stanze chjuse. U ghjocu appena liberatu vi dumandarà di fà u listessu. Cercherete cun cura in u vostru circondu è risolve una seria di puzziche in questu, chì eventualmente vi portaranu à i gattini nascosti. Pine Studio hà digià pruvatu ghjochi di fuga in u passatu, per esempiu grazia à a so precedente venture The Birdcage. Hanu sta parte di u ghjocu in e so mani.

Un fattu interessante hè chì pudete salvà i misgi ancu in modu di realtà aumentata. Pudete cusì navigà i diorami tridimensionali micca solu nantu à u screnu mobile movendu a camera, ma ancu in u mondu reale camminendu in a stanza cù u telefunu in manu. Cum'è divertimentu, questu deve ancu fà Cats in Time durà per un bellu pezzu. È quandu truvate tutti i dui centu misgi nascosti, pudete ancu esse cunsulatu da u fattu chì i sviluppatori anu prumessu di donate dece kilogrammi di manciari à una urganizazione per l'animali abbandunati per ogni centu mila misgi truvati. Pudete scaricà u ghjocu per liberu nant'à Google Play digià avà.

U più lettu d'oghje

.