Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu per u so telefuninu plegable di punta Galaxy Da Fold 2 liberate una nova aghjurnazione. Porta miglioramenti di a camera è un novu patch di sicurezza d'aprile.

L'ultima aghjurnazione porta a versione di firmware F916BXXU1DUCE è hè attualmente dispunibule per l'utilizatori Galaxy Da Fold 2 in Germania è Russia. In più di u novu patch di sicurità, include un rendimentu di u dispositivu migliuratu è correzioni di bug senza specificazione. Cum'è l'aghjurnamenti passati di stu tipu, questu duverebbe sparghje in altri anguli di u mondu prestu - probabilmente in l'ordine di ghjorni, settimane à u più.

Samsung ùn hà ancu publicatu note di liberazione dettagliate, ma ùn pudemu micca aspittà alcuna migliione radicali à l'app di càmera. A mera associazione di "migliuramenti di a camera" pò significà qualcosa, da una megliu sensibilità à poca luce è un focusu migliuratu à una megliu stabilità in una app di fotografia. In quantu à u patch di sicurezza d'aprile, hè attualmente scunnisciutu (per ragioni di sicurezza) ciò chì corregge, ma duvemu sapè in e settimane à vene.

U più lettu d'oghje

.