Chiudi annunziu

Samsung era u più grande fabricatore di smartphones l'annu passatu, ma hè statu superatu in l'ultimu trimestre grazie à u successu di l'iPhone 12. Apple. Tuttavia, u giant tecnulugicu di Cupertino ùn hà micca tenutu u capu per longu, secondu i novi rapporti, Samsung hà duminatu una volta di più u ranking di spedizioni di smartphone globale in ferraghju.

Sicondu a cumpagnia di ricerca di marketing Strategy Analytics, u giant tecnologicu coreanu hà speditu un totale di 24 milioni di smartphones à u mercatu glubale in u ferraghju, assicurendu una quota di mercatu di 23,1%. Apple in cuntrastu, hà speditu un milione di smartphones menu è a so parte di u mercatu era 22,2%. Ancu s'ellu Samsung hà sappiutu ripiglià u capu prima di a fine di u primu trimestre di questu annu, u distaccu trà i dui giganti tecnulugichi hè avà assai più chjucu di quellu chì era in l'anni precedenti. In u passatu, Samsung avia avutu prima in u primu trimestre Applem piombo è cinque o più punti percentuali. Avà hè menu di un puntu percentuale, chì pò digià minaccia a so pusizioni, ancu s'ellu hè "tecnicu" u più grande fabricatore di smartphone. (In ogni casu, hè pussibule chì u capu di Samsung s'allarga di novu in i prossimi trimestri, grazia à i novi telefoni promettenti in a serie. Galaxy È, cum'è hè Galaxy A52 à A72.)

In vista di u novu rapportu, pare chì a strategia di a cumpagnia di lancià una nova serie emblematica Galaxy S21 prima, hà pagatu per ella. Comu sapete, assai Galaxy Samsung hà tradizionalmente revelatu i so prudutti à u publicu in ferraghju o marzu, ma hà prisentatu l'ultimu "flagship" digià à a mità di ghjennaghju.

U più lettu d'oghje

.