Chiudi annunziu

U Campionatu Samsung di a Repubblica Ceca in i ghjochi mobili palesa i dettagli di a so sesta stagione. I migliori ghjucadori di smartphone cechi è slovacchi cumpeteranu di novu in u novu annu in u ghjocu Brawl Stars. A squadra di football player Jakub Jankt Sampi.Tipsport hà da pruvà à difende u tìtulu, chì deve ancu esse trà i grandi favuriti quist'annu. Per a prima volta, ci sarà ancu un torneu in u novu ghjocu League of Legends: Wild Rift. Avarà ancu fattu cù u sustegnu ufficiale di l'editore Riot Games. A prima qualificazione per a finale di nuvembre di u Samsung MČR in i ghjochi mobili principiarà u 4 d'aprile.

L'agenzia PLAYzone hà revelatu a forma di a nova stagione di u più grande torneu cecu destinatu à i ghjucatori di ghjocu mobile. U sestu Campionatu Samsung annuale di a Repubblica Ceca in i ghjoculi mobili revela dui tituli di ghjocu finu à avà. U primu hè u shooter tatticu Brawl Wars, in quale i ghjucatori anu ancu cumpetitu l'annu passatu. U sicondu ghjocu classificatu hè a versione mobile di u famosu MOBA League of Legends, chì hè unu di i ghjochi di computer più populari in u mondu. In questu, duie squadre di cinque cumpetenu l'una cù l'altru cù u scopu di distrughje l'edificiu principale di l'avversariu. League of Legends: Wild Rift cunnoscerà i so vincitori per a prima volta, postu chì hè sempre una novità chì u sviluppatore Riot Games hà introduttu solu in a seconda mità di 2020. Inoltre, Riot Games hà manifestatu u sustegnu ufficiale per u torneu. I telefoni ufficiali di u campionatu di questu annu sò novi prudutti di a serie Samsung Galaxy A, chì sò destinati à i ghjovani ghjucatori.

Ogni ghjocu cuntene parechje serie di tornei mensili (sei per Brawl Stars è cinque per LoL: Wild Rift) è dui tornei speciali (MidSeason è Last Call). L'ottu migliori squadre ceche è slovacche di ogni partita si qualificheranu per a finale di u vaghjimu. Tandu pruducerà una sola squadra chì vincerà u titulu di campionu in 2021. Da u principiu d'aprili à a seconda mità di sittembri, e squadre anu l'uppurtunità di participà à qualificazioni aperti nantu à u portale PLAYzone.cz è cusì luttà per u so. postu à u Samsung MČR in ghjochi mobili. L'annu passatu, u torneu hà fattu solu nantu à l'Internet senza a participazione di i ghjucatori è di i spettatori, cusì l'urganizatori speranu chì questu annu serà pussibule di vultà in u locu di u centru di esibizione di Brno, induve i finali sò normalmente. U subsidiu tutale di u torneu hè di 216 000 corone.

I partiti più impurtanti di a staghjoni seranu trasmessi nant'à u canali Playzone sottu a piattaforma Twitch, dopu nant'à e pagine di Facebook Prima COOL è dinò l'applicazione HbbTV di e stazioni televisive Prima. U fabricatore di telefunini Samsung, chì hà tradizionalmente sustinutu u campionatu, torna torna un cumpagnu strategicu. Altri partenarii sò ancu ligati à l'avvenimentu da parechji anni di cooperazione. In a sesta stagione, sò u retailer elettronicu Datart è u fabricatore di elementi di rete TP-LINK.

U più lettu d'oghje

.