Chiudi annunziu

Nantu à i smartphones cù AndroidU ghjocu unicu di avventura logica The Wake serà liberatu prestu. In u passatu, hà digià guardatu cunsola è computer persunale, nantu à quale hà ricevutu una reazione assai pusitiva, perchè offre un cuncettu unicu chì dà à i ghjucatori assai libertà quandu risolve u misteru. In u ghjocu, vi sò incaricati di decifrare u messagiu in u ghjurnale di un omu mortu. Ma hè scrittu in un codice misteriosu.

Tuttavia, u sviluppatore ùn hè micca cusì crudele per mette in u ghjocu cifru impussibili. In u ghjurnale, avarete cifri più simplici, ma à u stessu tempu piuttostu esigenti chì vi aspettanu. In quelli, duverete sempre currisponde à ognuna di e lettere à l'altru è, cù u tempu, capisce cumu si cambia l'alfabetu sanu. Per questu, sarete servutu da foto assignate, noti truvati di u mortu, è ancu strumenti speciali per facilità i prucessi di decifrazione. Grafica minimalista palesa a storia di una vita vissuta in u tempu, accumpagnata da una musica perfetta in fondo.

U Wake hè a terza parte di a trilogia chjamata culpabilità, chì u sviluppatore Somi Koo crea dapoi u 2016. L'altri dui ghjochi di a serie - Replica è Legal Dungeon - sò dispunibuli cù un scontu speciale per marcà a liberazione di u novu. parte. Sè vo site interessatu in The Wake stessu, vi tuccherà à aspittà uni pochi di ghjorni. U ghjocu esce u 2 d'aprile, ma pre-registru nant'à Google Play pudete avà.

U più lettu d'oghje

.