Chiudi annunziu

A novità di u ghjocu Quick Fire ùn si ferma micca in terra. In una sola applicazione, ùn offre micca solu un ghjocu unicu è solitario, ma esattamente cinquanta. U sviluppatore Zak Wooley hà pigliatu a sfida difficiule di codificà cinque decine di ghjochi diffirenti chì i ghjucatori piaceranu à ghjucà una volta è più. S'ellu vi sona impussibule, certamenti apprezzà a manera chì u ghjovanu sviluppatore hà avvicinatu u compitu difficiule.

Quick Fire hè una cullizzioni di cinquanta mini-ghjochi chì vi mantenenu à ghjucà più è più volte. Questu certamenti porta à un rapidu sviluppu di stereotipu, ma Wooley hà una ricetta per i ghjucatori per piacè ancu in ripetizioni. Ognunu di i ghjoculi hè incredibbilmente brevi, dura da quattru à ottu seconde, durante u quale duvete truvà rapidamente una suluzione riescita. Ùn hè tantu tempu à tuttu, ma quandu si cunnosce i ghjochi, hè troppu tempu. Hè per quessa chì dopu ogni cinque minigames riesciuti a so velocità è a difficultà aumenta. U veru sfida si trova principalmente in a capacità di reagisce rapidamente à e cundizioni cambianti di i puns digià cunnisciuti.

Una grande ispirazione per Wooley era apparentemente u legendariu WarioWare di Nintendo, chì hà introduttu u stessu cuncettu anni fà nantu à u Game Boy Advance portatile. I ghjoculi simili sò una bella manera di tumbà u tempu liberu. In u listessu modu, l'individui cumpetitivi ponu stà à traversu Quick Fire per parechje ore grazie à modi più esigenti. Se ti piace tali prospettive, pudete scaricà u ghjocu completamente gratis nant'à Google Play.

U più lettu d'oghje

.