Chiudi annunziu

Ricertamenti, i rapporti anu chjappu l'onda chì LG ùn vole più vende a so divisione di smartphone, ma per chjude. Sicondu l'ultimi rapporti non-ufficiali, questu serà veramente u casu, è LG hà da annunzià ufficialmente a so partenza da u mercatu di smartphone u 5 d'aprile.

In ghjennaghju, LG hà fattu sapè chì, in quantu à a so divisione di smartphone, cunsidereghja tutte l'opzioni, cumpresa a so vendita. Dopu hè statu revelatu chì u giant tecnologicu sudcoreanu hè in discussioni cù u conglomeratu vietnamita VinGroup nantu à a vendita. Tuttavia, sti negoziati fiascatu, presuntamente perchè LG hà dumandatu un prezzu troppu altu per a divisione di perdita à longu andà. A cumpagnia duvia negocià cù altri "pretendenti" cum'è Google, Facebook o Volkswagen, ma nimu ùn hà presentatu à LG una tale offerta chì currisponde à e so idee. In più di u prublema di soldi, i negoziati cù i putenziali cumpratori si dicenu chì anu "attaccatu" à u trasferimentu di patenti ligati à e tecnulugia di smartphone chì LG vulia mantene.

L'affari di i telefoni intelligenti di LG (più precisamente, cade in a so divisione più impurtante LG Electronics) attualmente hà quattru mila impiegati. Dopu a so chjusura, anu da passà à a divisione di l'apparecchi di casa.

A divisione di u telefuninu di u rivale tradiziunale di Samsung in u campu di l'elettronica (è prima ancu in u campu di u telefuninu) hà generatu una perdita cuntinua da u sicondu trimestre di u 2015, chì hà righjuntu 5 trilioni di vinti (circa 100 miliardi di corone) da l'ultimu quartu di l'ultimu. annu. Sicondu CounterPoint, LG hà speditu solu 6,5 milioni di smartphones in u terzu trimestre di l'annu passatu, è a so parte di u mercatu era solu 2%.

U più lettu d'oghje

.