Chiudi annunziu

Comu hè cunnisciutu, i chips Exynos da l'attellu di Samsung sò custruiti nantu à l'architettura ARM. I so ultimi chipset cum'è Exynos 1080 a Exynos 2100 sò basati nantu à l'architettura ARMv8.2-A. A principiu di sta settimana, ARM hà introduttu una nova architettura chjamata ARMv9. In questa occasione, Samsung hà annunziatu chì liberarà chipsets Exynos chì utilizanu stu novu disignu in u futuru.

A nova architettura di ARM vene quasi un decenniu dopu chì a cumpagnia hà introduttu ARMv8. Questa architettura hà purtatu supportu per i processori 64-bit. Sicondu ella, ARMv9 porta un rendimentu mejoratu è una sicurità più altu. Si dice chì hà un trasfurmazioni vettoriali avanzate, un rendimentu di apprendimentu automaticu assai megliu, una sicurità mejorata, un processu di signale digitale è una cumpatibilità completa cù l'architettura ARMv8.

ARM dichjara chì a nova architettura porta una migliione di 30% in IPC (prestazioni per clock) cumparatu cù u precedente, ma secondu u situ web AnandTech serà solu circa 14% in a "vita reale". Inoltre, a cumpagnia hà revelatu chì i so chips grafici Mali "next-gen" porranu a tecnulugia di tracciamentu di raggi in tempu reale è a tecnica di rendering Variable Rate Shading per un rendimentu graficu migliuratu.

I primi chips da Samsung, Apple, Qualcomm o MediaTek custruitu nantu à ARMv9 duveranu ghjunghje l'annu dopu. Hè cusì pussibule chì a serie Galaxy U S22 utilizerà un chipset high-end cù core di processore ARMv9 cù a GPU mobile Radeon di AMD.

U più lettu d'oghje

.