Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Tu sì u pruprietariu Apple Watch è vi stancu lentamente cù i disinni di cinturini chì ponu esse acquistati da Apple o venditori di terzu? Allora avemu una grande nutizia per voi. Cummerciu domesticu mi-banda perchè offre a so pruduzzione persunalizata à un prezzu bellu - in particulare, stampendu cinturini di silicone cù i vostri motivi. Allora si ti piace stu tipu di straps è à u stessu tempu avete u vostru propiu disignu in mente, avà sapete induve l'avete materializatu.

Na mi-band.cz pudete avè i dui cinturini stampati per a versione 38/40mm Apple Watch, è ancu per u più grande 42 / 44mm, cù u fattu chì in i dui casi pagherete un piacevule 499 CZK per elli. A creazione di cinturini cù u vostru propiu disignu hè assolutamente simplice. Tuttu ciò chì duvete fà hè aghjunghje una cinturina cù a vostra propria stampa à a vostra cesta in l'e-shop è aghjunghje u mutivu stampatu cù u culore di a cinturina per esse stampata. Una volta chì fate cusì, a tenda vi manderà immediatamente un disignu di bracciale per appruvazioni o eventuali mudificazioni, cù u fattu chì una volta chì l'appruverate, l'avete in casa in pochi ghjorni.

Sè avete dumandatu ciò chì a tenda hè capace di stampà, pudete piglià una idea da i braccialetti in offerta. Contene una vasta gamma di disinni creati da ellu, chì parenu veramente grandi. Dunque, ùn ci hè assolutamente micca bisognu di preoccupassi di l'acquistu - sarete sicuramente soddisfatti di l'apparenza è di a qualità.

Pudete urdinà una bracciale persunalizata quì

U più lettu d'oghje

.