Chiudi annunziu

Ciò chì era speculatu annantu à a settimana passata hè diventatu una realità. LG hà annunziatu chì si ritira da u mercatu di i telefoni intelligenti, u prucessu chì vole compie gradualmente in cuuperazione cù i fornituri è i partenarii di l'affari da u 31 di lugliu di questu annu. Tuttavia, deve cuntinuà à vende i telefoni esistenti.

LG hà ancu impegnatu à furnisce un supportu di serviziu è l'aghjurnamenti di u software per un certu periodu di tempu - secondu a regione. Pudemu solu speculate quantu longu serà, ma hè prubabile chì serà almenu finu à a fine di l'annu.

LG hà cuminciatu à fà i dispositi mobili in u 1995. Tandu, i telefoni smartphones eranu sempre a musica di un futuru relativamente distante. Per esempiu, i telefoni LG Chocolate o LG KF350 anu guadagnatu una grande popularità.

A cumpagnia hè ancu entrata in u campu di i telefoni smartphones - digià in 2008, i so venditi anu più di 100 milioni. Cinque anni dopu, u giant tecnulugicu coreanu hè diventatu u terzu più grande fabricatore di smartphones in u mondu (dopu à Samsung è Applem).

Tuttavia, dapoi u 2015, i so smartphones cuminciaru à perde pupularità, chì era liata, frà altri cose, à l'emergenza di marchi predatori chinesi cum'è Xiaomi, Oppo o Vivo. Da u sicondu trimestre di l'annu citatu à l'ultimu trimestre di l'annu passatu, a divisione di smartphone di LG hà generatu una perdita di 5 trilioni di vinti (circa 100 miliardi di corone) è in u terzu trimestre di u 2020 hà speditu solu 6,5 milioni di smartphones, chì currispondenu. à una parte di u mercatu di 2% (per paragone - Samsung hà pruduciutu quasi 80 milioni di smartphones durante stu periodu).

LG hà cunclusu chì a megliu suluzione seria di vende a divisione, è per questu scopu hà negoziatu cù, per esempiu, u conglomeratu vietnamita Vingroup o l'automaker tedesca Volkswagen. Tuttavia, questi è altri negoziati fiascatu, frà altri cose, per via di a presunta riluttanza di LG à vende i patenti di u smartphone inseme cù a divisione. In questa situazione, a cumpagnia ùn avia altra scelta ma di chjude a divisione.

In a dichjarazione, LG hà dettu ancu chì in u futuru si cuncentrarà in spazii promettenti cum'è cumpunenti per vitture elettriche, dispositivi cunnessi, casa intelligente, robotica, soluzioni AI o B2B.

U più lettu d'oghje

.