Chiudi annunziu

A principiu di questu annu, Samsung hà presentatu i so primi televisori à u CES 2021 Neo-QLED. I novi televisori utilizanu a tecnulugia Mini-LED, grazie à quale offrenu un culore neru significativamente megliu, un rapportu di cuntrastu è un dimming lucale. Avà a cumpagnia hà annunziatu chì tene un seminariu per spiegà i benefici di sti TV.

U seminariu tecnologicu durà circa un mese - finu à u 18 di maghju. Questi avvenimenti ùn sò nunda di novu, Samsung hà urganizatu dapoi 10 anni. U seminariu di questu annu si svolgerà in linea è si focalizeghja nantu à a tecnulugia Neo QLED è e tecnulugia Mini-LED è Micro-LED. L'avvenimentu hà da esse gradualmente realizatu in tutte e regioni di u mondu, cumprese l'America di u Nordu, l'Europa, u Mediu Oriente, l'Asia Sud-Ovest, l'Africa, l'Asia Centrale, l'Asia Sudueste è l'America di u Sud, è serà assistitu da diversi media è esperti di l'industria.

Cum'è un ricordu - I TV Neo QLED anu una risoluzione di visualizazione finu à 8K, freccia di rinfrescante di 120 Hz, tecnulugia AMD FreeSync Premium Pro, supportu di i standard HDR10+ è HLG, sonu à 4.2.2 canali, tecnulugie audio Object Sound Tracking+ è Q-Symphony, 60 Altoparlanti -80W, Amplificatore di voce a funzione attiva, telecomando solare, Alexa, Google Assistant è assistenti vocali Bixby, serviziu Samsung TV Plus, app Samsung Health è funziona nantu à u sistema operatore Tizen.

U più lettu d'oghje

.