Chiudi annunziu

Cum'è sapete da a nostra notizia precedente, Samsung hà prisentatu i so primi TV à u CES 2021 à u principiu di l'annu. Neo-QLED. Tuttavia, ùn era micca cunnisciutu finu à avà chì anu un chip cù supportu per u standard Wi-Fi 6E per cunnessione wireless più veloce. Hè statu revelatu da Samsung stessu.

In particulare, i mudelli top QN7921A è QN900A ponu vantà di u chip MT800AU da l'attellu MediaTek. U chip supporta u standard Bluetooth 5.2 è permette una velocità di trasferimentu massima di 1,2 GB/s (sempre chì l'utilizatore hà un router cù supportu Wi-Fi 6E è una cunnessione Internet abbastanza veloce). Bluetooth 5.2 porta una gamma più larga, una velocità di trasferimentu di dati più altu è supporta nativamente cuffie senza fili è codec audio di qualità superiore.

Samsung hè stata a prima marca in u mondu chì hà introduttu un TV chì sustene u standard Wi-Fi 6 l'annu passatu, è avà hè diventatu u primu à lancià un TV chì sustene u Wi-Fi 6E. Per a prima volta in u mondu, un smartphone sustene ancu stu standard Galaxy S21 Ultra.

Grazie à l'ultime standard Wi-Fi chì si sviluppa lentamente, l'utilizatori ponu sperimentà a tecnulugia wireless di punta chì porta una velocità di trasferimentu di dati più veloce è un accessu rapidu à servizii Internet cum'è streaming video 8K è ghjoculi in nuvola d'alta definizione.

U più lettu d'oghje

.