Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'era digitale chì campemu richiede investimenti sempre più alti in tecnulugia di l'infurmazioni è di cumunicazione (TIC) è software. In u 2020, l'investimenti totali di l'imprese è l'amministrazioni pubbliche in l'equipaggiu è u software TIC hà righjuntu 245 miliardi di corone. In relazione à u rendiment generale di a nostra ecunumia, l'investimenti in TIC in a Repubblica Ceca sò significativamente sopra à a media di i paesi di l'UE è ghjunghjenu à circa 4% di u PIB. (in 2018 era 4,3% di u PIB).

MacBook_preview

A digitalizazione accelerata significa chì l'imprese anu da risponde à l'obsolescenza relativamente rapida di e macchine acquistate, esigenze più elevate di sicurezza di dati, prestazioni, cumpatibilità o velocità di cunnessione. Di sicuru, tuttu questu grava u flussu di cassa di a cumpagnia. L'affittu operativu di l'equipaggiu di l'informatica permetterà à e cumpagnie di attribuisce investimenti in u sviluppu di a cumpagnia o di e risorse umane.

Chì vantaghji porta u leasing operativu à e piccule è medie imprese ?

I prupietari di l'imprese o i gestori di l'imprese più spessu raportanu u benefiziu di a gestione di hardware prufessiunale è di risparmiu finanziariu. U benefiziu principale hè u risparmiu di costu in relazione à u ciculu di vita di u dispusitivu, postu chì u hardware hè continuamente migliuratu o rimpiazzatu cù dispositi megliu è più putenti. À u listessu tempu, i tecnulugii più antichi sò menu resistenti à novi risichi di sicurità.

Anteprima Macbook

L'affittu di hardware operativu porta à e cumpagnie una migliione di u flussu di cassa è a pussibilità di utilizà e finanze di a cumpagnia per altri investimenti. Grazie à l'affittu, a cumpagnia pò aduprà a capitale per l'attività cummerciale chjave è per u so sviluppu invece di affucà in l'acquistu di tecnulugia di l'informatica. Hè tandu pussibule di sparghje i costi nantu à parechji anni è guadagnà spaziu per a vostra propria espansione.

L'affittu di hardware operativu hè finanziariamente benefica?

L'ostaculu principalu per l'usu di leasing operativu di hardware di terminal hè l'assunzione chì hè una suluzione finanziariamente assai svantaggiata. À u listessu tempu, i costi totali di leasing operativi sò più bassi cù un ciclu di vita di 2 è 3 anni di l'HW finali cà cù u finanziamentu di creditu o cash. Cumprà cù i so fondi propii risultati in un ligame innecessariu di u capitale di a cumpagnia, chì pò esse usatu più efficacemente. Quandu l'acquistu di hardware di terminale cum'è un attivu, i costi ligati à a gestione di l'HW utilizatu (almacenamiento, eliminazione di dati, vendita o eliminazione) deve esse ancu inclusi in i costi, chì sò significativamente più bassi in u casu di leasing operativu, postu chì sò purtati da a cumpagnia di leasing. Inoltre, u prezzu di l'affittu pò include assicuranza d'alta qualità è serviziu di l'equipaggiu.

keyboard_preview

Hè statu pussibule aduprà u serviziu nantu à u mercatu cecu da l'annu passatu di Rentalit, chì offre a pussibilità di cumprà urdinatori è telefuni mobili per leasing operativu da a cunvenzione di una e-shop intuitiva. "Tuttu ciò chì duvete fà hè di sceglie un dispositivu nantu à a nostra e-shop è ci prenderemu cura di tuttu u restu è furnisce l'hardware sceltu à u vostru uffiziu", dice Petra Jelínková, CEO di Rentalit. In l'e-shop, pudete sceglie trà una larga gamma di computer è telefunini di alta qualità. "In particulare per e piccule è medie imprese chì ùn anu micca un dipartimentu IT, u nostru serviziu hè un grande sollievu. Avemu a cura di tuttu, se necessariu, furniremu serviziu è equipaggiu di ricambio. À a fine di u periodu di affittu, l'urdinatori o i telefoni sò automaticamente rimpiazzati cù novi è i dispositi sò ben assicurati. U nostru scopu hè chì a ghjente pò travaglià in pace, avemu cura di l'equipaggiu IT ".

U più lettu d'oghje

.