Chiudi annunziu

Samsung hà svelatu una camera retina pensata per trasfurmà i smartphones più vechji Galaxy à l'equipaggiu oftalmologicu chì pò aiutà à diagnosticà e malatie oculari. U dispusitivu hè sviluppatu cum'è parte di u prugramma Galaxy Upcycling, chì hà da scopu di cambià i telefoni Samsung più vechji in parechji dispositi utili, cumprese quelli chì ponu esse utilizati in u settore di a salute.

A camera fundus attaches à l'attache di lenti è nantu à i smartphones più vechji Galaxy usa un algoritmu di intelligenza artificiale per analizà è diagnosticà e malatie oculari. Cunnette à l'app per uttene dati di i pazienti è suggerisce un regimen di trattamentu. Sicondu Samsung, u dispusitivu pò pruvà i pazienti per e cundizioni chì ponu purtà à a cecità, cumpresa a retinopatia diabètica, u glaucoma è a degenerazione maculare ligata à l'età, à una frazzioni di u costu di strumenti cummerciale. U giant tecnologicu hà cullaburatu cù l'Agenzia Internaziunale per a Prevenzione di a Cecità è l'istituzione di ricerca sudcoreana Yonsei University Health System per sviluppà a camera. L'istitutu di ricerca è sviluppu Samsung R&D Institute India-Bangalore hà ancu cuntribuitu à u so sviluppu, chì hà sviluppatu software per questu.

Samsung fundus hà mostratu per a prima volta a camera Eyelike à l'avvenimentu di a Samsung Developer Conference di dui anni fà. Un annu prima, era prototipu in Vietnam, induve duverebbe aiutà à più di 19 mila abitanti. Avà hè in espansione di u prugramma Galaxy Upcycling dispunibule ancu per i residenti di l'India, Maroccu è Nova Guinea.

U più lettu d'oghje

.