Chiudi annunziu

YouTube è Facebook sò sempre i media suciali più dominanti in i Stati Uniti, ma Facebook hà cessatu di cresce. Questu hè unu di i principali risultati di una nova indagine di u Pew Research Center di cumu l'Americani usanu e plataforme suciale.

L'indagine mostra chì e piattaforme più usate sò YouTube è Facebook. Tuttavia, di sti dui, solu u primu mintuatu hè in crescita, aumentendu a so parte trà l'adulti da 73% in 2019 à 81% questu annu. I numeri di Facebook, invece, ùn anu micca cambiatu da l'annu passatu è restanu à 69 per centu.

L'altri media suciale populari in i Stati Uniti sò Instagram (40%), Pinterest (31%), LinkedIn (28%), Snapchat (25%), Twitter è WhatsApp (23%), TikTok (21%) è u top ten hè. arrotondatu da Reddit cun 18 per centu. A maiò parte di sti piattaforme ùn anu micca cresciutu significativamente dapoi u 2019, cù solu Reddit chì vede una crescita notevuli, da 11 à 18%. Ancu s'è a crescita di sti piattaforme hà rallentatu, l'Americani ùn sò micca menu dipendenu da elli - 49% di l'utilizatori di Facebook anu dettu chì visitanu a reta parechje volte à ghjornu. U 45% di l'utilizatori di Snapchat dicenu chì apre l'app più di una volta à ghjornu, cum'è u 38% di l'utilizatori di Instagram è circa un terzu di l'utilizatori di YouTube.

YouTube hè ancu a piattaforma suciale più utilizata trà i ghjovani, in quale gruppu hà una parte di 95%. Seguitu da Instagram cù 71 per centu è Facebook cun 70 per centu. È cumu fate cù e social media ? Qualessu aduprate è se sì quantu spessu? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.