Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'aspittatu Realme 8 Pro cù un grande equipamentu hè finalmente intrutu in u mercatu cecu. Hè unitu da u so fratellu Realme 8. Pudete cumprà dui smartphones cù un scontu speciale cum'è parte di pre-ordini.

Realm 8 Pro hè senza dubbitu unu di i smartphones più interessanti di questu annu finu à avà. Questu hè un mudellu chì hè prezzu in a classe media, ma cù alcuni di i so paràmetri, attacca ancu i flagships. Qualchidunu chì cerca un telefunu cù una grande camera è una carica ultra-rapida duverebbe definitivamente esaminà.

L'attrazione principale di u Realme 8 Pro hè a camera 108MP è a carica rapida di 50W, chì carica u telefunu da zero à centu in solu 47 minuti. L'equipaggiu include ancu un processore Snapdragon 720G, 8 GB di RAM o un lettore di impronte digitali otticu integratu in u display AMOLED di 6,4 inch cù a funzione Always-on.

1520_794_Realme 8 Pro

Sconto di pre-ordine

Pudete pre-ordine u Realme 8 è 8 Pro avà. Finu à u 20 d'aprile, un scontu di 500 CZK hè applicatu à i telefoni - basta à inserisce u codice di scontu in a cesta. REALME8. Grazie à questu, u Realme 8 hè digià dispunibule per CZK 4 è u Realme 999 Pro completamente equipatu per CZK 8.

U più lettu d'oghje

.