Chiudi annunziu

Smartphone Galaxy U M42 5G hè un pocu più vicinu à u so lanciu. In questi ghjorni, hà ricivutu una altra certificazione impurtante, sta volta da l'associazione di u Programma di Certificazione di Forum NFC.

A nova certificazione ùn hà micca revelatu nunda di sustanziali nantu à u telefunu, revela solu chì sustenerà a funziunalità dual-SIM. Galaxy U M42 5G hè previstu per esse u primu telefunu in a gamma Galaxy M cù supportu per e rete di l'ultima generazione.

Sicondu u benchmark di Geekbench, u telefunu serà equipatu cù un chipset Snapdragon 750G, 4 GB di RAM (apparentemente, questu serà solu una di e varianti) è u software hà da eseguisce. Androidu 11. In più, hè stata filtrata prima (più precisamente, a certificazione 3C revelata) chì a capacità di a bateria serà 6000 mAh. Alcune filtrazioni precedenti suggerenu chì serà un rebranded Galaxy A42 5G. In ogni casu, a bateria di stu smartphone hà una capacità di solu 5000 mAh, cusì hè improbabile di esse un rebrand cumpletu.

Tuttavia, hè prubabile chì Galaxy M42 da Galaxy L'A42 5G piglia a maiò parte di e specifiche. Pudete dunque aspittà un display Super AMOLED cù una diagonale di 6,6 inch è una risuluzione di 720 x 1600 pixel, una camera quadru, 128 GB di memoria interna o un jack 3,5 mm. Galaxy U M42 deve esse principalmente destinatu à u mercatu indianu, induve a serie Galaxy M hè eccezziunale bè, è puderia esse introduttu assai prestu, possibbilmente da prima d'aprile, cunziddi chì e certificazioni digià cuncede.

U più lettu d'oghje

.