Chiudi annunziu

Un recente sondaghju di Piper Sandler hà truvatu chì nove di deci adolescenti americani usanu iPhone è 90% di elli pensanu à aghjurnà à un mudellu più novu. Samsung prova di cambià questu è trasfurmà almenu alcuni utenti di u telefuninu Apple in utilizatori di smartphone Galaxy. Per quessa, hà liberatu una app web chì imita l'esperienza di l'usu di i so telefoni.

Una applicazione web chjamata Samsung iTest offre à tutti per sperimentà ciò chì hè cumu utilizà u dispusitivu Galaxy. Quandu l'utilizatori di l'iPhone visitanu a pagina, sò salutati cù stu missaghju: "Avete un pocu gustu di Samsung senza cambià u vostru telefunu. Ùn pudemu micca simule ogni funzione, ma duvete vede chì ùn devi micca preoccupatu di passà à l'altra parte.

L'applicazione vi permette di navigà in u screnu in casa, u lanciatore di l'applicazioni, l'applicazioni di chjama è messagiu, cambià l'aspettu di l'ambiente, vede a tenda Galaxy Store, aduprate l'app camera, etc. In più, se navigate Galaxy Store, u so banner principale prumove u successu multiplayer globale Fortnite, chì Apple bluccatu in a so App Store l'annu passatu.

L'app simula ancu a ricezione di diversi missaghji di testu, notificazioni è chjamate, mettendu in risaltu a diffarenza trà l'usu di un iPhone è un smartphone. Galaxy. Tuttavia, assai appricazzioni mostranu solu a schermu splash - dopu tuttu, hè una applicazione web, chì hà e so limitazioni. Tuttavia, in generale, dà à l'utilizatori di l'iPhone una bona idea di ciò chì hè cum'è aduprà un telefunu Samsung.

À u mumentu, Samsung prumove solu l'app in Nova Zelanda, ma u situ hè accessibile da ogni locu. Sè vo site un pruprietariu di iPhone, pudete cunsultà a pagina quì.

U più lettu d'oghje

.