Chiudi annunziu

Ancu LG hà annunziatu à u principiu di a settimana chì chjude a so divisione di smartphone, ma ùn devi esse troppu tristu. Sicondu i rapporti da Corea di u Sudu, a cumpagnia hà cunclusu un "affare" storicu cù Samsung in quantu à i pannelli OLED.

L'affare hè storicu perchè serà a prima volta chì a divisione Samsung Display di Samsung hà da cumprà grandi pannelli OLED (vale à dì, per i TV) da LG, o megliu da LG Display. Prima di quessa, hà compru solu display LCD da ella. Samsung hà cercatu altre fonti per i display OLED per qualchì tempu, perchè ùn deve micca solu di a so figliola. Si dice chì hà digià "slappatu" cù u fabricatore cinese di display BOE, sempre più ambiziosu, chì duveria furnisce schermi OLED per i novi mudelli di a serie. Galaxy M.

Sicondu l'infurmazioni da i media sudcoreani, Samsung pensa à assicurà almenu un milione di grandi pannelli OLED da LG da a seconda mità di questu annu, è deve esse quattru volte più l'annu dopu.

U giant tecnulugicu sudcoreanu hè statu obligatu à vultà à LG per via di prublemi di pruduzzione cù i so display QD OLED di prossima generazione, chì Samsung Display hè avà infurmatu chì affruntà, è ancu per l'aumentu di i prezzi di i pannelli LCD.

U più lettu d'oghje

.