Chiudi annunziu

Cum'è sapete da a nostra nutizia, Samsung hà iniziatu à u telefunu ieri Galaxy S20FE 5G liberate un aghjurnamentu cù u patch di sicurezza d'aprile. Avà hè statu revelatu chì l'ultimu firmware ùn hè micca esattamente u listessu cum'è quellu chì hè surtitu per a versione 4G duie simane prima.

Mentre l'aghjurnamentu per a versione 4G Galaxy S20FE purtò solu l'ultimu patch di sicurezza, l'aghjurnamentu per a variante 5G hè ancu suppostu per risolve u prublema di u touch screen, o piuttostu "migliurà a so stabilità", secondu e note di liberazione publicate. Ancu dopu una seria d'aghjurnamenti in i mesi passati, ùn hè micca stata risolta cumplettamente. Inoltre, l'aghjurnamentu hè suppostu per migliurà a stabilità di u dispusitivu stessu.

A quistione hè perchè u prublema cù u touchscreen hè solu solu da l'aghjurnamentu per a versione 5G. Hè pussibule chì dopu avè liberatu una aghjurnazione cù un novu patch di sicurezza per a variante 4G, Samsung hà truvatu chì u prublema di u touchscreen persiste è hà incorporatu a correzione in l'aghjurnamentu allora inedita per a versione 5G. Hè dunque assai prubabile chì a variante 4G riceve prestu una nova aghjurnazione cù questa correzione.

È tù ? Sò u pruprietariu di a versione 4G o 5G Galaxy S20 FE è mai scontru prublemi cù u touch screen? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.