Chiudi annunziu

Una settimana fà vi avemu infurmatu, chì Samsung hà da participà à u sviluppu di u chipset per u futuru smartphone Google Pixel 6. Tuttavia, a cooperazione trà Samsung è Google puderia micca finisce quì - secondu una nova filtrazione, u futuru Pixel (forse u Pixel 6) puderia usà. u sensoru di foto di u giant tecnologicu sudcoreanu.

L'infurmazioni chì u futuru Pixel puderia avè un sensoru di foto da Samsung hè vinutu da u modder UltraM8, chì hà scupertu chì Google hà aghjustatu supportu per u filtru Bayer à u so algoritmu Super Res Zoom. Stu filtru usa parechji sensori di Samsung, è u supportu di Google pò significà chì u futuru Pixel (forse i "sei") avarà unu di sti sensori.

L'ex ingegnere di Google Marc Levoy hà insinuatu u settembre scorsu chì a cumpagnia puderia aghjurnà à u novu fotosensore quandu i moduli cù un rumore di lettura più bassu di quelli attuali diventanu dispunibili. Un tali candidatu puderia esse u novu sensore fotograficu ISOCELL GN50 2MP di Samsung, chì hè u so sensoru più grande. U sensoru hà una dimensione di 1/1.12 inch è una dimensione di pixel di 1,4 microns. I sensori più grandi sò teoricamente capaci di catturà imaghjini megliu in cundizioni di luce più bassa è catturà una gamma dinamica più grande di tonalità è tonalità.

Un'altra pussibilità hè u sensoru 50MPx IMX800 da Sony, ma ùn hè ancu statu presentatu (presumibilmente a prossima serie di punta l'utilizarà prima. Huawei P50).

U più lettu d'oghje

.