Chiudi annunziu

Ancu s'è Samsung hè una di e più grande cumpagnie di tecnulugia in u mondu, ancu ùn hè micca immune à l'attuale mancanza di chip globale. U giant tecnulugicu sudcoreanu hà dichjaratu chì hà firmatu un "accordu" cù UMC (United Microelectronics Corporation) in quantu à a produzzione di sensori d'imaghjini è drivers di visualizazione. Questi cumpunenti deve esse fabbricati cù un prucessu di 28 nm.

Si dice chì Samsung vende 400 unità di l'equipaggiu di fabricazione à UMC, chì a ditta taiwanese utilizerà per fà sensori di foto, circuiti integrati per i driver di visualizazione è altri cumpunenti per u giant tecnologicu. UMC hà pensatu di pruduce 27 wafers à u mese in a so fabbrica di Nanke, cù a produzzione di massa chì principia in 2023.

Samsung registra attualmente una alta dumanda per i so sensori di foto, in particulare per i sensori 50MPx, 64MPx è 108MPx. A cumpagnia hè prevista di introduci un sensor 200 MPx prestu è hà digià cunfirmatu chì travaglia nantu à un sensor 600 MPx chì supera e capacità di l'ochju umanu.

Sicondu a cumpagnia di ricerca-marketing TrendForce, u più grande fabricatore di semiconduttori in u settore di fonderia l'annu passatu era TSMC cù una parte di 54,1%, u sicondu era Samsung cù una parte di 15,9%, è i primi trè più grandi attori in questu campu sò cumpletati. da Global Foundries cù una parte di 7,7%.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.