Chiudi annunziu

Samsung resta u più grande fabricatore di memoria di smartphone l'annu passatu, mentre chì aumenta a so parte di i mercati di memoria DRAM è NAND annu à annu. Questu hè statu dichjaratu da Strategy Analytics in u so rapportu.

Sicondu u rapportu, a parte di Samsung di u mercatu globale di memoria di smartphone in 2020 era di 49%, in crescita di 2% annu à annu. A cumpagnia sudcoreana SK Hynix, chì a so parte hà righjuntu u 21%, hà ancu finitu assai daretu à ellu. I primi trè più grandi pruduttori di ricordi di smartphone sò arrotondati da a cumpagnia americana Micron Technology cù una parte di 13%. U mercatu glubale di i ricordi di smartphones hè cresciutu di 4% annu à 41 miliardi di dollari (pocu menu di 892 miliardi di corone). In u segmentu di memoria DRAM, a quota di mercatu di Samsung era di 55% l'annu passatu, chì hè circa 7,5% più annu annu, è in u segmentu di memoria NAND, a so parte hà righjuntu u 42%. In u primu segmentu citatu, SK Hynix hà pigliatu u sicondu postu cù una parte di 24% è Micron Technology terzu cù una parte di 20%. In l'ultimu segmentu, a cumpagnia giapponese Kioxia Holdings (22%) è SK Hynix (17%) anu finitu daretu à Samsung.

Sicondu l'estimazioni di l'analisti precedenti, a parte di Samsung in i segmenti citati prubabilmente continuarà à cresce in i primi dui trimestri di questu annu, chì deve esse aiutatu da u prezzu crescente di chips di memoria. I prezzi di DRAM sò stimati per aumentà da 13-18% in i mesi à vene. Per i ricordi NAND, l'aumentu di u prezzu deve esse più bassu, trà 3-8 per centu.

U più lettu d'oghje

.