Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà l'aghjurnamentu cù Androidem 11 à un altru dispusitivu. U so ultimu destinatariu hè un telefuninu mid-range Galaxy A60.

A nova aghjurnazione per u smartphone di dui anni porta a versione di firmware A6060ZCU3CUD3 è include u patch di sicurezza di u mese passatu.

À u mumentu ùn hè micca chjaru se l'aghjurnamentu à Galaxy L'A60 porta a superstruttura One UI 3.0 o One UI 3.1. In ogni casu, l'aghjurnamentu deve include a maiò parte di e funziunalità Androidu 11, cum'è bolle di chat, permessi una volta, una sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione, un widget separatu per a riproduzione di media o un accessu più faciule à i cuntrolli intelligenti di casa.

L'aghjurnamentu porta ancu un cuncepimentu di l'interfaccia d'utilizatore rinfrescata, app native perfezionate, megliu opzioni di cuntrollu parentale, più opzioni per persunalizà a schermu di serratura, a capacità di aghjunghje e vostre propiu imagine o video à a pantalla di chjama, o più opzioni in Bixby Routines.

Samsung aghjurnà cù Androidem 11/One UI 3.0/One UI 3.1 hà digià liberatu in quasi tutti i so novi o più recenti smartphones mid-range è high-end è ùn hè definitivamente micca finitu. U so supportu di u software hè statu veramente esemplariu di a tarda, è pudemu solu sperà chì ùn hà micca cumprumissu à u novu standard stabilitu in u futuru.

U più lettu d'oghje

.