Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà un aghjurnamentu cù u patch di sicurezza d'aprile à altri dispositi. U so ultimu destinatariu hè una serie emblematica di quattru anni Galaxy S8.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware G950NKSU5DUD1 (Galaxy S8) è G955NKSU5DUD1 (Galaxy S8+) è hè attualmente distribuitu in Corea di u Sud. Duverebbe sparghje in altri anguli di u mondu in i ghjorni à vene. L'ultimu patch di sicurezza include correzioni di Google per 30 vulnerabilità gravi o critiche è 21 correzioni di Samsung per 21 vulnerabilità.

Cunsigliu Galaxy U S8 hè andatu in vendita à principiu di 2017 cù Androidem 7.0 "à bordu" è annantu à l'anni i telefoni anu ricevutu duie aghjurnamenti maiò di u sistema - Android 8.0 à Android 9.0 (cù una estensione UI). Attualmente ricevenu patch di sicurezza ogni trè mesi, ma per via di a so età, Samsung puderia mette i freni nantu à un calendariu d'aghjurnamentu semi-annuale. Samsung hà digià liberatu u patch di sicurezza d'aprile per una larga gamma di dispositi, cumpresi i telefoni di serie Galaxy S21, S20, S10 è Note 10, smartphone plegable Galaxy Da Fold 2 o smartphones Galaxy S20 FE (5G), Galaxy A51, A52 è A71.

U più lettu d'oghje

.