Chiudi annunziu

L'arrivu di a pandemia glubale di a malatia COVID-19 hà affettatu quasi ogni industria è hà cambiatu assai a nostra vita di ogni ghjornu. Avemu passatu da l'uffizii è i banchi di scola o di cunferenza à l'ambiente di casa, induve avemu avà da funziunà u megliu pussibule. Di sicuru, e famiglie ùn sò micca pronti per tali cambiamenti, o ùn eranu micca prima. Diversi manifatturi anu rispostu relativamente rapidamente à u sviluppu di a situazione, cumpresu Samsung. Hà dimustratu à u mondu una novità piuttostu interessante precisamente per i bisogni di a quarantena in casa / l'uffiziu in casa, à dì l'intruduzione di una nova serie Neo TV QLED.

Samsung Neo QLED 2021

Piglià a qualità uni pochi di passi avanti

I novi TV di sta serie servenu cum'è centri di divertimentu interattivi per e famiglie. U so funziunamentu senza prublemi hè assicuratu da u putente processore Neo Quantum in cumbinazione cù Quantum Mini LED, chì sò 40 volte più chjuchi di i diodi classici. Grazie à questu, i novi mudelli ponu furnisce una qualità d'imagine significativamente megliu. In particulare, anu da vantà grandi culori, neri più profondi, luminosità brillanti è tecnulugia di upscaling notevolmente più avanzata. Inseme, questu ci duveria offre una sperienza maravigghiusa sia quandu guardà spettaculi è ghjucate à i video games.

I ghjucatori, pudemu allegrà

Puderete digià sapè chì Samsung hè u cumpagnu TV ufficiale per Xbox Series X in i Stati Uniti è Canada. Stu cuntrattu hè statu ancu allargatu questu annu, è per i bisogni di i ghjucatori, una cooperazione ulteriore hè stata stabilita, sta volta cù u fabricatore di processore AMD. Grazie à questu, a funzione FreeSync Premium Pro per ghjucà in HDR serà inclusa in a serie citata. In generale, i TV facenu un grande travagliu di rende i dettagli perfettamente ancu in 4K cù una freccia di rinfrescante di 120Hz, cù un tempu di risposta di solu 5,8ms, chì hè un rendiment decentu per un TV.

Ciò chì ci hà veramente impressiunatu personalmente hè a nova Game Bar. Questu hè adupratu per vede statistiche basiche, chì pudemu sempre verificà rapidamente mentre ghjucanu. L'implementazione di Super Ultrawide Gameview pò ancu piacè. Cume pudete sapè da i monitori di ghjoculi, questu hè un formatu d'imaghjini estremamente largu per una sperienza di ghjocu ancu megliu.

Cunnetta cù i parenti

In modu persunale, aghju da elogiare Samsung per questa linea. Da l'aspettu di questu, pare ch'ellu ùn hà micca mancatu un unicu segmentu è hà rispostu brillanti à i bisogni di l'oghje. I televisioni ponu trattà, per esempiu, a piattaforma Google Duo, chì pò trattà di videochiamate gratuiti in alta qualità è cusì permettenu di mantene u cuntattu suciale ancu in questu periodu sfavorevule.

Pudemu aspittà una seria di diversi mudelli cù una diagonale da 50 à 85 "è risoluzione 4K è 8K. I prezzi cumincianu à 47 CZK. I dettagli è e differenze trà i mudelli individuali ponu esse truvati à situ web di u fabricatore.

U più lettu d'oghje

.