Chiudi annunziu

L'audio hè una grande parte di a nostra vita di ogni ghjornu. Inoltre, sta dichjarazione hè praticamente radduppiata cù l'arrivu di "l'era di covid", postu chì passemu più tempu in casa per via di e misure di u guvernu. In corta, a ghjente hè diventata più interessata à i sistemi audio di casa. U prestigiosu showroom di Praga risponde cum'è in una chjama VOCI cù l'equipaggiu audio è video high-end, chì includenu prudutti di a famosa cumpagnia francese Devialet in a so offerta.

Devialet Phantom I

Sta cumpagnia hè stata fundata in u 2007 da un trio di dilettanti cù un scopu chjaru, vale à dì per cambià l'idee stabilite nantu à cumu i sistemi audio citati oghje ùn ponu micca solu ghjucà, ma ancu pare. Dunque, ponu esse orgogliosi di duie linee di mudelli, cù l'aiutu di quale i fundatori quasi cunquistatu u mondu. I so prudutti sò carattarizati da un sonu di prima classe è un trasfurmazioni premium cù materiali di qualità. Tuttu hè bellu cunnessu cù a cultura è a storia francese.

U megliu di u megliu hè senza dubbitu a gamma Phantom, da quale si distingue Devialet Phantom I 108 dB. Stu sistema audio compactu è musculu offre un incredibile 1100W di putenza cù una grande gamma di frequenze da 14 Hz à 27 kHz è un voluminu di 108 dB. Inoltre, ci sò duie varianti per sceglie, una versione nera cù platti laterali cromati neri è una versione bianca cù platti laterali cuparti cù una fina capa d'oru rosa reale. E duie versioni costanu 72 corone. À l'estremità opposta di sta linea pudete truvà Phantom II 95 dB cù una putenza di 350 W per 25 curone.

Devialet Phantom I
Devialet Phantom I

A serie configurabile è aghjurnà ancu hà sappiutu attirà l'attenzione Expert Pro. In particulare, questi sò sei pezzi interessanti cù paràmetri tecnichi eccellenti. Questi prudutti rimpiazzanu cumplettamente i sistemi Hi-Fi tradiziunali è u so orgogliu principale sò corpi ultra-sottili cù putenza da 140 à 1000 W. Una cumminazione di preamplificatore, amplificatore putente, cunvertitore, streamer è preamplificatore gramofonu assicura un sonu di qualità.

U più lettu d'oghje

.