Chiudi annunziu

Malgradu a crescita di a cumpetizione, Samsung resta u regnu inviolabile di u mercatu globale di smartphone. In u primu trimestre di questu annu, i spedizioni di i so smartphones anu aumentatu da decine di percentu annu annu.

Sicondu Strategy Analytics, i spedizioni di smartphone di Samsung sò stati 77 milioni in i primi trè mesi di l'annu, rapprisentanu 32% di crescita annu. Questu currisponde à una quota di mercatu di 23%.

I spedizioni totali di smartphones anu vistu una crescita senza precedente in u primu trimestre di l'annu à 340 milioni, un 24% in più da u listessu periodu di l'annu passatu. Frà l'altri cose, i telefoni accessibili di i pruduttori cinesi cù supportu per e rete 5G è a dumanda aumentata da i clienti cù i dispositi più vechji cuntribuitu à questu.

In u periodu sottu rivisione, u giant tecnulugicu coreanu hà benefiziu da a dumanda di dispusitivi assequibili chì presentavanu novi mudelli in a gamma. Galaxy A. Questu annu, a cumpagnia hà allargatu a so offerta cù novi telefoni 4G è 5G. Questi mudelli anu cuntribuitu à i so risultati più solidi in u primu trimestre. A nova serie flagship hà participatu ancu in elli Galaxy S21.

Finì à u sicondu postu Apple, chì hà speditu 57 milioni di smartphones è hà avutu una cota di mercatu di 17%, è i primi trè pruduttori di smartphones sò arrotondati da Xiaomi cù 49 milioni di smartphones spediti è una parte di 15%.

U più lettu d'oghje

.