Chiudi annunziu

Certi anu penetratu l'etere informace nantu à e camere di u prossimu telefunu flexible di Samsung Galaxy Da Fold 3. A volta deve esse triplu cù una risoluzione di trè volte 12 MPx è e camere selfie (in a visualizazione interna è esterna) anu una risoluzione di 16 è 10 MPx.

Sicondu un leaker chì porta u nome Tron in Twitter, a camera selfie 10MP hè basatu annantu à un sensoru Sony IMX374, cusì hè praticamente a stessa camera chì Samsung hà utilizatu in Folds precedenti. Si dice chì a seconda camera selfie hè basatu annantu à u sensor IMX298, chì hè apparsu per a prima volta in scena in 2015.

In quantu à a camera posteriore, Tron ùn hà micca publicatu alcun dettagliu nantu à questu, ma pudemu suppone chì hè a stessa cunfigurazione chì usa. Galaxy Z Fold 2. A so camera principale presenta stabilizazione ottica di l'imaghjini è focus di rilevazione di fasi (PDAF), una seconda lente telephoto cù zoom 2x è una terza lente ultra-largu cun un angolo di vista di 123 °. In altre parolle, u terzu Fold duveria avè praticamente a listessa cunfigurazione di a camera cum'è u so predecessore, chì puderia esse un pocu di delusione per alcuni fan. Tuttavia, questu hè a prima fuga di u so tipu, cusì tuttu pò esse diversu à a fine.

Galaxy Sicondu e filtrazioni finu à avà, Z Fold 3 avarà un display internu di 7,55-inch è una schermu esterna di 6,21-inch, un chipset Snapdragon 888, almenu 12 GB di RAM è almenu 256 GB di memoria interna, certificazione IP per l'acqua. è resistenza à a polvera, supportu per u S stylus Pen, batteria cù una capacità di 4380 mAh è Android 11 cù una superstruttura One UI 3.5. Si dice chì serà introduttu in ghjugnu o lugliu.

U più lettu d'oghje

.