Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung hà liberatu un aghjurnamentu cù Androidem 11 ùn hè ancu finitu. U so ultimu destinatariu hè a tableta Galaxy Tab A7, in particulare a so versione LTE.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware T505XXU3BUD7 è hè attualmente distribuitu in diversi paesi europei. Include u patch di sicurità di marzu. L'aghjurnamentu porta diverse funzioni novi è un disignu d'interfaccia d'utilizatore rinfrescatu.

Ancu s'ellu ùn ci hè micca un logu di cambiamenti dispunibule per u mumentu, l'aghjurnamentu deve purtà un disignu di l'interfaccia d'utilizatore mejoratu, permessi una volta, una sezione di conversazione in u pannellu di notificazione, bolle di chat, un widget separatu per a riproduzione di media o un accessu più veloce à i cuntrolli intelligenti di casa.

Z Androidu 11, l'imminente superstruttura One UI 3.1 include opzioni megliu per persunalizà u bloccu dinamicu di u schermu è i widgets nantu à u screnu chjusu, una nova versione di applicazioni native, appiicazioni Samsung Keyboard è Internet Samsung mejorate, benessere digitale è cuntrolli parentali, o a capacità di caccià i dati locu da e foto quandu li sparte. Aghjurnà cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1 sò digià datu à i tablette Galaxy Tab Active 3, Galaxy Tab S5e è serie Galaxy Tab S6.

U più lettu d'oghje

.