Chiudi annunziu

In l'ultime settimane, Samsung hà publicatu una aghjurnazione cù u patch di sicurezza d'aprile à una larga gamma di dispositi. Ma postu chì u mese hè ghjuntu à a fine, hè ora di cumincià à liberà una nova aghjurnazione di sicurità. U so primu destinatariu hè l'attuale serie flagship Galaxy S21.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware G99xBXXU3AUDA, hè un enorme 1,2GB, è hè attualmente distribuitu in certi paesi europei. Cum'è l'aghjurnamenti di sicurezza previ, questu deve ghjunghje à altri mercati in i ghjorni à vene.

Per via di a so freschezza, ùn hè micca cunnisciutu ancu quali vulnerabili risolve u patch di maghju, duvemu scopre in ogni modu in e settimane à vene.

E note di liberazione menzionanu ancu correzioni di bug "obligatorie" non specificate è miglioramenti di a stabilità di u dispositivu, in più di e migliure di l'app di càmera è u serviziu di spartera di dati Quick Share. U patch di sicurità di maghju duverà esse spartutu à tutta a gamma di i dispositi di Samsung in i prossimi ghjorni è settimane, da i smartphones à u budget à Galaxy A è M dopu à altri flagships.

U più lettu d'oghje

.