Chiudi annunziu

U gruppu d'utilizatori di u telefuninu di a serie Galaxy U S20 (cumpresu u S20 FE) hà presentatu una demanda contru Samsung in i Stati Uniti. In questu, accusa u giant tecnologicu coreanu di un "difettu generalizatu" in u vetru di e camere di tutti i mudelli. Galaxy S20.

A demanda, chì hè stata presentata in u tribunale distrettuale di New Jersey, dice chì Samsung hà violatu l'accordu di garanzia, parechje lege di prutezzione di i cunsumatori è hà fattu frode vendendu i telefoni intelligenti. Galaxy S20 cù camere chì u vetru s'hè ruttu senza avvisu. Samsung presuntamente ricusò di copre u prublema in guaranzia, ancu s'ellu era cuscente di u difettu, secondu l'attori. Sicondu a demanda, u prublema hè specificamente in a pressione accumulata sottu u vetru di a camera. L'attore anu da pagà finu à 400 dollari (circa 8 500 corone) per a riparazione, solu per avè u so vetru rottu novu. Se u vestitu guadagna u statutu di class-action, l'avucati di l'attore cercanu rimborsu per riparazioni, danni di "perdita di valore" è altre compensazione. Samsung ùn hà ancu cummentatu nantu à a causa.

È tù ? Sò u pruprietariu di un mudellu di a serie Galaxy S20 è avete mai avutu a rottura di u vetru di a camera senza u vostru aiutu? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.