Chiudi annunziu

In u mercatu di l'oghje, pudemu truvà centinaie di monitori diffirenti, chì sò sempre diffirenti l'un à l'altru in u stessu modu. Di sicuru, parlemu di a diagonale, a risoluzione, u tipu di pannellu, a risposta, a freccia di rinfrescante è cusì. Ma pare chì Samsung ùn cuntinueghja à ghjucà nantu à sti schemi catturati, cum'è pruvucatu da a so serie Monitor intelligente. Quessi sò pezzi abbastanza interessanti chì combina u megliu di u mondu di u monitor è di a TV inseme. Andemu prestu à presentà sta serie.

Samsung SmartMonitor

Monitor è smart TV in unu

Truvaremu attualmente 3 mudelli in u menù di Smart Monitors, chì avemu da vene più tardi. I più interessanti sò e funzioni generale. Questi pezzi ùn portanu micca solu qualcosa di novu, ma à u stessu tempu riflettenu i bisogni di l'oghje, quandu per via di a pandemia glubale passemu a maiò parte di u nostru tempu in casa, induve avemu ancu travagliatu o studià. Hè per quessa chì ogni monitor hè equipatu di un sistema operatore integratu Tizen (Smart Hub). U mumentu chì ùn simu più travagliendu, pudemu passà immediatamente à u modu smart TV è gode di l'applicazioni streaming cum'è Netflix, YouTube, O2TV, HBO GO è simili. Di sicuru, questu hè bisognu di una cunnessione Internet, chì Smart Monitor furnisce senza cavi inutili via WiFi.

Mirroring di cuntenutu è Office 365

In modu persunale, era ancu interessatu in a prisenza di tecnulugia per un mirroring simplice di cuntenutu. Hè senza dì chì Samsung DeX hè supportatu in questu sensu. In ogni casu, ancu i fan di Apple truveranu utile, postu chì ponu specchiu cuntenutu da iPhone, iPad è Mac via AirPlay 2. Un altru puntu d'interessu hè u supportu per u pacchettu di l'uffiziu Office 365. Per usà, quandu si usa u Smart Monitor, ùn avemu mancu bisognu di cunnette un computer, postu chì tuttu hè cura direttamente da a putenza di computing di u monitor. comu tali. In questu modu, pudemu specificamente accede à i dati nantu à u nostru nuvulu. Per u travagliu sopra citatu, avemu bisognu di cunnette un mouse è un teclatu, chì pudemu risolve di novu in wireless.

Qualità di stampa di prima classe

Di sicuru, una di e cose più basi di un monitor di qualità hè foto di prima classe. In particulare, sti mudelli vantanu un pannellu VA cù supportu HDR è una luminosità massima di 250 cd/m2. U rapportu di cuntrastu hè allora listatu cum'è 3000: 1 è u tempu di risposta hè 8ms. Ciò chì hè ancu più interessante, però, hè Adaptive Picture. Grazie à sta funzione, u monitoru pò aghjustà l'imaghjini (luminosità è cuntrastu) secondu e cundizioni circundante è cusì furnisce una visualizazione perfetta di cuntenutu in ogni situazione.

Samsung SmartMonitor

Modelli dispunibili

Samsung hà attualmente in u so menu Monitori intelligenti dui mudelli, à dì M5 è M7. U mudellu M5 offre una risoluzione Full HD di 1920 × 1080 pixel è hè dispunibule in versioni 27" è 32". U megliu di u megliu hè u mudellu 32 "M7. In cunfrontu à i so fratelli, hè equipatu cù una risoluzione 4K UHD di 3840 × 2160 pixel è hà ancu un portu USB-C, chì pò esse usatu micca solu per u trasferimentu di l'imaghjini, ma ancu per l'alimentazione di u nostru laptop.

U più lettu d'oghje

.