Chiudi annunziu

Uni pochi settimane dopu à u novu telefuninu mid-range di Samsung Galaxy A52 hà publicatu un aghjurnamentu cù u patch di sicurezza d'aprile, hà cuminciatu à liberà una nova aghjurnazione per questu. Porta alcune funzioni di fotografia novi chì sò state introdutte cù a serie di punta attuale Galaxy S21.

L'ultima aghjurnazione porta a versione di firmware A525FXXU1AUD2 è hè attualmente distribuitu in diversi paesi in Europa, Asia è Africa, cumprese Germania, Ucraina, Russia, Turchia, Filippine, Vietnam, Malasia, India, Egittu è Sudafrica. Duverebbe andà in altri paesi in u mondu in i ghjorni à vene.

Aghjurnà à Galaxy A52 porta trè effetti fotografici di ritratti "freschi" - Fondu, Mono High-Key è Mono Low-Key. Questi effetti sò debuttati in i telefoni di punta Galaxy U S21 è più tardi hà fattu a so strada à altri smartphones Samsung high-end. Inoltre, l'aghjurnamentu porta una stabilità mejorata di u touchscreen, una qualità di chjama mejorata o un megliu rendimentu di a camera.

U fratellu di i "cinquanta dui" hà ancu ricevutu un aghjurnamentu in l'ultimi ghjorni Galaxy A72, chì porta u patch di sicurezza d'aprile, stabilità mejorata è funzioni novi è mejorate. Data a so dimensione (circa 1GB), hè prubabile chì l'ultimi dui elementi, chì Samsung elenca "genericamente" in u changelog di quasi ogni aghjurnamentu, seranu tangibili per l'utilizatori sta volta.

U più lettu d'oghje

.