Chiudi annunziu

U mercatu di i Chromebooks hà sperimentatu una crescita senza precedente l'annu passatu, cavalendu l'onda di travaglià è di amparà da casa causata da a pandemia di coronavirus. E sta situazione hà cuntinuatu in i primi trè mesi di questu annu. I spedizioni di Chromebook durante stu periodu anu righjuntu 13 milioni, aumentendu circa 4,6 volte annu à annu. Samsung hà ancu benefiziu significativamente da a situazione, chì hà registratu 496% di crescita più altu annu à annu.

Sicondu l'ultimu rapportu da IDC, Samsung hà speditu più di un milione di Chromebooks in u mondu in u primu trimestre. Ancu s'ellu ferma u quintu in u mercatu di notebook Google Chrome OS, a so parte hè aumentata da 6,1% à 8% annu annu.

U capimachja di u mercatu è u più altu crescita annu - da 633,9% - hè statu informatu da a cumpagnia americana HP, chì hà speditu 4,4 milioni di Chromebooks è a so parte era 33,5%. Lenovo di a Cina hè vinutu in seconda, spedendu 3,3 milioni di Chromebooks (un aumentu di 356,2%) è a so parte righjunghjendu u 25,6%. L'Acer di Taiwan ùn hè micca cresciutu quant'è l'altri marchi (quasi "solu" 151%) è hè cascatu da u primu postu à u terzu, spedendu 1,9 milioni di Chromebooks è avè una parte di 14,5%. U quartu più grande attore in questu campu era l'American Dell, chì hà speditu 1,5 milioni di Chromebooks (una crescita di 327%) è a so parte era 11,3%.

Malgradu una crescita massiva, u mercatu di Chromebook hè ancu significativamente più chjucu cà u mercatu di tablette, chì hà vindutu più di 40 milioni in u primu trimestre.

U più lettu d'oghje

.