Chiudi annunziu

L'Istitutu Oncologicu Masaryk (MOÚ) diventa u primu ospedale in a Repubblica Ceca à presentà a so propria applicazione mobile MOU MEDDI unica. Cusì, espansione significativamente e pussibilità di cumunicazione elettronica sicura trà u paziente è u duttore assistente cù l'aiutu di una videocall, una chat o una telefonata classica. I medichi di u MOÚ ponu avà offre à i pazienti una cunsultazione in linea di u so statu di salute. L'applicazione permette ancu di mandà dumande per una prescrizione o diversi materiali educativi chì spieganu i dettagli assuciati cù a malatia è u so trattamentu. U MOÚ hà cullaburatu cù a cumpagnia ceca MEDDI hub, cum'è nantu à u sviluppu. L'applicazione hè stata testata cù successu da e prime decine di pazienti in modu pilotu, è u MOÚ hà da principià gradualmente à furnisce in cura di rutina cum'è parte di cumunicazione standard.

In più di e funzioni digià citate, MOU MEDDI permette ancu di sparte rapporti medichi è altri documenti impurtanti elettronicamente in un ambiente sicuru, induve a cumunicazione hè criptata per difettu in i dui estremità. Informace dunque, ponu vede solu u mittente è u destinatariu. Da u cunfortu di a so casa, i pazienti ponu cuntattà l'infermiera è u duttore, fà un appuntamentu in linea o cambià a data di a visita.

"A tecnulugia di cumunicazione muderna offre grandi pussibulità è avemu longu pensatu à cumu pudemu aduprà per i nostri pazienti. In l'ultimi anni si parla assai di a telemedicina, ma questu hè veramente u primu prughjettu chì cunnetta e pussibulità di e plataforme muderne cù i bisogni di cumunicazione trà i pazienti è i prufessiunali di a salute. L'applicazione certamente ùn hà micca l'ambizione di rimpiazzà e riunioni persunali, ma pò esse aduprata assai apprupriamente in parechje situazioni, chì hè ancu pruvata da a situazione pandemica attuale. Mantenemu i metudi di trattamentu à u MOÚ à un livellu veramente altu, è dunque vulemu permette à i nostri pazienti di utilizà e tecnulugia di cumunicazione attuale è fà più faciule per elli à cunnetta cù i nostri prufessiunali di salute. Sò cuntentu chì avemu introduttu l'applicazione unica MOU MEDDI, in u sviluppu di a quale avemu participatu, in a cura di rutina ", spiega u prof. Marek Svoboda, direttore di u MOI.

MOU MEDDI ùn hè micca un sustitutu per a visita di u duttore persunale. U paziente pò aduprà l'applicazione in ogni mumentu, ma questu ùn significa micca una risposta immediata da i medichi è l'infermiera. Comu parte di i so servizii ambulatorii, anu un tempu stabilitu per risponde à e dumande. Durante una cunsultazione remota via MOU MEDDI, pò accade chì u duttore evaluate a cundizione cum'è necessariu per una visita persunale. L'applicazione ùn hè micca aduprata per risolve i prublemi di salute aguda, ma facilita u monitoraghju à longu andà in u trattamentu oncologicu, facilita a cumunicazione di rutina è risparmia u tempu per i pazienti è i prufessiunali medichi.

"Oseraghju dì chì sta applicazione mobile hè una tappa maiò in l'assistenza hospitalaria ceca. Cum'è avemu avutu l'abitudine di mandà pagamenti per Internet banking o da u nostru telefuninu, crede chì vedemu un sviluppu simili in a telemedicina. In uni pochi d'anni, serà cumunu chì parechje cose ponu esse risolte remotamente, per esempiu da casa, senza visità un duttore in persona. In a maiò parte di l'ospedali cechi, hè difficiule di mette in cuntattu cù un duttore fora di una telefonata classica. Inoltre, hè problematicu di coordinà u tempu di chjama per adattà à u paziente è u duttore à u stessu tempu. Tuttavia, a nova applicazione permette, frà altre cose, di mandà un missaghju di testu, cusì ùn distrae micca u duttore da esaminà un altru paziente in l'uffiziu ", spiega. Jiří Sedo, duttore è diputatu per a strategia, a cumunicazione è l'educazione di u Ministeru di l'Educazione è a Cultura.

Altre novità includenu questionari intelligenti compilati da i medichi in u Centru Medicu per i Pacienti. U so compitu serà di monitorà specificamente, per esempiu, l'effetti avversi di a chimioterapia. I Pacienti li cumponenu in u so telefuninu è li mandanu cù l'applicazione. I medichi dopu avè un graficu chjaru cù e risposte nantu à u so monitor.

MEDDi-app-fb-2

"U nostru scopu ùn hè certamente micca di rimpiazzà a medicina convenzionale o l'assistenza sanitaria convenzionale. Vulemu simplificà a cumunicazione trà u duttore è u paziente quant'è pussibule è cusì risparmià un tempu preziosu, offre servizii muderni è in generale rende u sistema esistente più efficiente. L'applicazione MOU MEDDI rapprisenta l'oncologia muderna di u 21u seculu, ma u cuncettu generale di l'app MEDDI hè adattatu per qualsiasi facilità medica. Grazie à a nostra applicazione, e visite persunali di i pazienti in chirurgie ponu esse ridutte finu à un quintu ", aghjusta. Jiří Pecina, u pruprietariu di MEDDI hub, chì hà sviluppatu l'app. L'applicazione MOU MEDDI hè supportata da una squadra di esperti di Brno è hè un supplementu à i servizii medichi cù a pussibilità di cuntattu visuale in uppusizione à una chjama normale.

"In particulare ultimamente, per via di a pandemia di coronavirus, hè diventatu chjaru quantu hè impurtante l'usu di e tecnulugia muderne in a cumunicazione, ancu in a medicina. A telemedicina pò dunque salvà a salute è a vita di quelli chì ùn ponu micca vene à u duttore o anu a paura di vene fisicamente. Grazie per u fattu chì Brno hè u centru di sviluppu di sta medicina di u futuru ", aghjusta Jan Grolich, guvernatore di a regione di a Moravia Meridionale.

U più lettu d'oghje

.