Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca solu mancatu l'imaghjini promozionali per u prossimu telefuninu flessibile di punta Galaxy Z Fold 3, ma ancu à u so prossimu "puzzle" - Z Flip 3. Mostranu, frà altre cose, una visualizazione esterna significativamente più grande, chì ùn averà più a forma di una striscia cum'è u so predecessore.

L'imaghjini suggerenu chì a schermu esterna (chì secondu alcune fughe più vechje serà 1,83 inch in size) serà sensibile à u toccu, postu chì mostranu notificazioni entrate è i buttoni di u lettore di musica. A visualizazione hè situata à a manca di u modulu di foto, chì hè custituitu da dui sensori. Curiosamente, u lampu LED ùn residera micca in u modulu, ma ghjustu sottu. I ritratti mostranu ancu chì Galaxy Z Flip 3 avarà una forma più angulare cà u so predecessore, chì ùn hà micca spazii in i lati quandu chjusu, è chì serà prupostu in almenu quattru culori.

Sicondu e filtrazioni finu à avà, u telefunu riceverà un display di 6,7 inch cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz è un novu vetru protettivu "super-resistente" Gorilla Glass Victus, un chipset Snapdragon 855+ o Snapdragon 865, 128 è 256 GB. di memoria interna. Android 11 cù a prossima superstruttura One UI 3.5 è una batteria cù una capacità di 3900 mAh. Serà intruduttu - inseme cù u Fold 3 sopra citatu - in ghjugnu o lugliu.

U più lettu d'oghje

.