Chiudi annunziu

Samsung hà filtratu l'imaghjini promozionali di u so prossimu telefonu plegable flagship Galaxy Z Fold 3. Cunfirmanu ciò chì hè statu speculatu per un bellu pezzu, vale à dì chì serà u primu dispositivu Samsung chì hà una camera integrata in a visualizazione è sustene u stylus S Pen.

L'imaghjini mostranu chì Galaxy U Z Fold 3 ùn hè micca inspiratu da a serie in quantu à u disignu Galaxy S21, cum'è suggeritu da i renditi di l'ultimi mesi. Allora u modulu di a camera posteriore ùn sporge micca sopra a superficia di u telefunu da dui lati, ma hà a forma di una ellissi ristretta in quale residenu trè sensori.

Pudemu ancu vede quantu faciule deve esse aduprà u stylus per piglià note durante una videocall. Hè speculatu chì un novu S Pen chjamatu Hybrid S Pen debutarà cù u novu Fold. Sicondu e filtrazioni finu à avà, u telefunu avarà un display internu di 7,55 inch è un display esternu di 6,21 inch, un chipset Snapdragon 888, almenu 12 GB di memoria operativa è almenu 256 GB di memoria interna, una camera tripla posteriore. cù una risoluzione di 12 MPx, certificazione IP per a resistenza à l'acqua è à a polvera, una batteria cù una capacità di 4380 mAh è supportu per a ricarica rapida 25W, è u software deve esse funzionatu. Androidu 11 è l'imminente superstruttura One UI 3.5. Si dice chì serà introduttu in ghjugnu o lugliu.

U più lettu d'oghje

.