Chiudi annunziu

L'imaghjini promozionali di i prossimi telefoni flessibili di Samsung si sò filtrati in l'aria ieri Galaxy Da Fold 3 a Galaxy Da Flip 3. Tuttavia, ùn eranu micca di qualità assai alta. Avà parechji diseggiani grafichi anu creatu cuncepimentu di cuncepimentu basatu annantu à elli è deve esse dettu chì pareanu grandi.

Galaxy U Z Fold 3 hà un corpu di metallu cù una camera tripla in u spinu. U disignu di u modulu di foto difiere da u modulu di u predecessore (in quantu i telefoni di a serie Galaxy S21) varianu considerablemente. Hà a forma di una ellissi ristretta, ligeramente risata à a superficia. A camera duveria avè una risoluzione di trè volte 12 MPx, mentre chì u sicondu sensoru serà equipatu di una lente ultra-largu è un terzu teleobiettivo cù zoom otticu trè volte. I dui display duveranu supportà una freccia di rinfrescante di 120 Hz. U telefunu sustene ancu u stylus S Pen, e rete 5G è, cum'è u primu dispositivu Samsung, vantarà una camera sottu-display.

I Galaxy U Z Flip 3 serà assai sfarente da u so predecessore in quantu à u disignu. U più grande cambiamentu hè a visualizazione esterna significativamente più grande, chì deve facilità l'interazzione cù notificazioni è riproduzione di musica. U telefunu ùn deve ancu avè spazii in i lati quandu chjusu cum'è u so predecessore. Si dice chì serà alimentatu da un chip Snapdragon 888 (e fughe attuali anu parlatu di Snapdragon 855+ o Snapdragon 865 chipsets), avè una schermu 120Hz è supporta e rete 5G.

I dui telefoni sò previsti per esse lanciati in ghjugnu o lugliu.

U più lettu d'oghje

.