Chiudi annunziu

I renders di a prossima versione ligera di l'attuale tableta di punta di Samsung sò filtrati in l'aria Galaxy Tabulazione S7 - Galaxy Tab S7 Lite. A mostranu in una Copertina di Libru rosa.

A tableta hà lune relativamente sottili in l'imaghjini è vedemu una camera doppia nantu à a so spalle. U casu protettivu Pro deve esse dispunibule in almenu cinque culori - neru, blu, grisgiu, verde è rosa (oru rosa per esse precisu).

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, serà Galaxy A Tab S7 Lite hà un display LCD cù una risoluzione di 1600 x 2560 px, un chipset Snapdragon 750G, 4 GB di memoria operativa, altoparlanti stereo, dimensioni di 284,77 x 185,04 è 6,34 mm, è u software deve esse svoltu. Androidcù 11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.1. Serà dispunibule in dimensioni 11 è 12,4 inch è serà prupostu in varianti cù Wi-Fi, LTE è 5G.

A tavuletta serà lanciata in ghjugnu. Samsung duveria lancià una altra tableta ligera questu annu - Galaxy Tab A7 Lite. In più di questu, pare chì travaglia ancu in una linea di punta Galaxy Tabulazione S8, chì si dicenu esse presentatu in a seconda mità di l'annu.

U più lettu d'oghje

.